טעויות נפוצות בבניית משפך שיווקי ואיך להימנע מהן
משפך שיווקי הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לצמיחת עסקים קטנים. כשהוא בנוי נכון, הוא לוקח את הלקוח מהחשיפה הראשונה – מודעה או פוסט – ועד
משפך שיווקי הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לצמיחת עסקים קטנים. כשהוא בנוי נכון, הוא לוקח את הלקוח מהחשיפה הראשונה – מודעה או פוסט – ועד
בעלי עסקים קטנים רבים מבינים שהם זקוקים לשיווק מקצועי, אך ברגע שמתחילים לברר – השאלה המרכזית שעולה היא: כמה זה יעלה לי? מצד אחד, ברור
רוב בעלי העסקים הקטנים עושים שיווק “בחתיכות”: מודעה פה, פוסט שם, אולי ניוזלטר מדי פעם. הבעיה היא שאין חיבור אמיתי בין החלקים. הלקוח נחשף למסר
בעלי עסקים קטנים מבינים היטב: בלי פרסום – קשה לגדול. אבל לא כל עסק יכול להרשות לעצמו להשקיע עשרות אלפי שקלים בקמפיינים. החדשות הטובות הן
עסקים קטנים ובינוניים נמצאים לא פעם בצומת דרכים: מצד אחד הם מבינים ששיווק מקצועי הוא המפתח לצמיחה, מצד שני – תקציב מצומצם או חוסר משאבים
עסקים קטנים רבים נתקלים באתגר שחוזר על עצמו: הם משקיעים כסף בפרסום, מעלים פוסטים או מודעות, אבל בפועל לא רואים מספיק לקוחות חדשים. פעמים רבות
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, טיקטוק הפכה לפלטפורמה מובילה בתחום המדיה החברתית, המספקת הזדמנויות רבות למותגים ועסקים לקדם את מוצריהם ושירותיהם. יצירת סרטונים שיווקיים לטיקטוק יכולה להיות
יצירת פוסטים שיווקיים לאינסטגרם היא אמנות בפני עצמה בעולם הדיגיטלי המתקדם של ימינו. אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עוצמתית לשיווק ולבניית מותגים, ולכן חשוב לדעת כיצד ליצור
בעידן הדיגיטלי של היום, פייסבוק ממשיכה להיות אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לשיווק דיגיטלי. עם מיליארדי משתמשים פעילים ברחבי העולם, היא מציעה הזדמנות ייחודית להגיע לקהל
בעידן הדיגיטלי המודרני, ניהול תוכן לארגונים הפך להיות כלי הכרחי להבטחת הצלחה ופעילות יעילה. בעזרתו, ארגונים יכולים לשפר את הקשר עם הלקוחות, להעצים את צוותי
אנחנו לא עוד חברת שיווק אנחנו אומנים בלייצר מותג
ללא עלות
בוא נבין איך המתחרים שלך מפרסמים
ואיך אפשר לעקוף אותם