כאילו אין לנו כבעלי עסקים מספיק קשיים ביום יום והמלחמה שכפו עלינו בני העוולה האלה היא אחת מהם.
בעידן שבו אנחנו חיים, עם יוקר המחייה וממשלה שלא תוותר על המשכורת שלה גם אם תיפול פצצת אטום(לא כמו שבכיפור כל הכנסת ויתרו על המשכורת להביע סולידריות אבל זה כבר פוסט אחר) אנחנו מבינים שאין ברירה וההצגה חייבת להמשיך גם בתקופות מאבק וסבל, השיווק הדיגיטלי חשוב כדי להביא לקוחות חדשים ודם חדש לעסק כי אף אחד לא יפרנס אותנו לא המדינה לא הממשלה ולא ארה״ב
בפוסט הזה, נשוחח על הסיבות שבהן שיווק העסק הוא חשוב גם בתקופות מלחמה.
1.תוכן הסברתי: בעלי עסקים ואינפולנסרים רבים משתמשים ברשתות חברתיות להפיץ תכנים הסברתיים ולהציג את נקודות המבט שלהם על המלחמה. זוהי דוגמה לכיצד הדיגיטל משמש כמערך חשוב בהבאת המידע והתמיכה המוסרית במאבק הצבאי שלנו ויש לזה כמה יתרונות:
א. שומר עלינו בעשייה ועוזר לנו לחזור לשגרה לאט לאט ולהתחיל לפרסם תוכן שלא קשור למלחמה כי התרגלנו ליצור תוכן
ב. בנוסף אנחנו מרגישים שאנחנו תורמים גם אם זה בקטנה למאמץ הכולל.
2.האנשים עדיין קונים!: אפילו בזמן מלחמה, אנשים פועלים, עוסקים בקניות, קונים שירותים ומחפשים מידע ברשת. כלים דיגיטליים כמו פרסום ברשתות חברתיות, פרסום במנועי חיפוש ואפילו אימייל מרקטינג משמשים כדי להגיע לכלל ישראל , בכל זמן ובכל מקום וכן, גם בזמני מלחמה.
3.זה הזמן למבצעים: זה הזמן לשווק ולתת מבצעים והנחות ואת השירות האקסטרה אותם לקוחות שקנו בהנחה ימשיכו לקנות גם בעתיד והם יזכרו את ההנחה שנתתם ואת האקסטרה זמן.
4.אסור לתת להם לנצח: אם אנחנו כל כך עצובים ואנחנו נשארים בחוסר מעש ובפחד – הצד השני ניצח חייבים להמשיך ולתת לכלכלה לעבוד ולגדול ישראל ועם ישראל חזקים אבל אנחנו לא צריכים גם משבר כלכלי על הראש.
לסיכום, גם בזמני מאבק ולחימה חשוב לשמור על מנועי הכלכלה פועלים כי אם הכלכלה תיפול והעורף לא יהיה חזק לא נוכל לדאוג לתרומות ללוחמים והכי חשוב לאוכל לילדים שלנו.
יש מלחמה בחוץ ובגבולות (המאמר נכתב בעודי במילואים) אבל יש גם את המלחמה הכלכלית על הבית שלנו!