שיווק בזמן אמת!

״שיווק בזמן אמת״
מה הוא אומר ואיך אפשר להשתמש בו גם עכשיו כדי להרוויח!
״2,3 ש-גר אליי את ההדרכה״
אני אתן את עצמי כדוגמא בקמפיינים שלי ואז נסביר מה זה RTM
עכשיו יש טרנד של 2-3 ש-גר שרץ ברשת
אנשים רגילים לשמוע את הטרנד הזה עשרות פעמים ביום…
שאני עכשיו מפרסם הדרכה או ממומן אני משתמש בזה כי זה טרנד בזמן-אמת.
ובכך אני משתמש בכוח של הטרנד לטובתי

מה ההגדרה של RTM?
RTM הוא לקחת נושא שחם עכשיו ו״לרכוב״ על הנושא בין אם זה טרנד עכשיו שרץ בין אם זה טרנד השפמים שגם רץ ולשווק אותו
לדוגמא אם את/ה ספר
אז אתה יכול לתת תספורת ״שפם״אם הייתי סופר הייתי תורם מלא פריגנלס לחיילים או עושה תחרות ה״השפם״ היפה במדינה
אבל..הרבה חברות עם מנהלי שיווק מהמאה הקודמת אז קמפיינים קרינג’ם של ״ביחד ננצח״ זה הלו״ז

איך להשתמש במתחרים בשיווק בזמן אמת?
אני אתן דוגמא שממחישה זאת ב-2017 קופת חולים כללית עלתה עם קמפיין שמכריז על כך שיש לה כבר 4.4 מיליון מבוטחים! (ענק..) רק ש..
קופת חולים לאומית, הקטנה יותר משמעותית, עקצה את כללית והעלתה תמונה של פתקית עם תור מספר 4,400,000
כשהיא רומזת
שעם כל כך הרבה מבוטחים, אין פלא שהתורים פה אצלכם ארוכים ומייאשים..



עוד דוגמא עולמית הפעם..אוריאו!

אוריאו מכירים? הסופרבול 2013, במהלך המשחק כבה החשמל באצטדיון וגרם לעיכוב משמעותי
אוראו, חברת העוגיות, ניצלה את ההזדמנות הבלתי צפויה הזו וצייצה בטוויטר מו
דעה חכמה עם הכיתוב: "אין חשמל? אין בעיה.

״אתה עדיין יכול לעשות לטבול בחושך".
התגובה המהירה והשנונה הזו ניצלה את המצב המיידי וזכתה ל15 אלף שיתופים בע
שר דקות הראשונות שהיא פורסמה!

שתף את הבלוג

עוד מהבלוג:

המדריך השלם ליצירת סרטונים שיווקיים לטיקטוק

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, טיקטוק הפכה לפלטפורמה מובילה בתחום המדיה החברתית, המספקת הזדמנויות רבות למותגים ועסקים לקדם את מוצריהם ושירותיהם. יצירת סרטונים שיווקיים לטיקטוק יכולה להיות

אנחנו לא עוד חברת שיווק אנחנו אומנים בלייצר מותג

פגישת ייעוץ

ללא עלות

בוא נבין איך המתחרים שלך מפרסמים

ואיך אפשר לעקוף אותם

דילוג לתוכן