מה שעבד לא יעבוד..

מה שעבד לא יעבוד..
מה שעבד ב-2023 לא ימשיך לעבוד
ואני אסביר…
יותר ויותר אנשים נכנסו למשחק של הממומן כי הם מבינים שאין דרך אחרת להגדיל את העסק
ויותר שחקנים אומר יותר תחרות על כל קליק וצפייה של הקהל שלכם
חברות ישראליות שהפסיקו לשווק בגלל המלחמה יעלו תקציב למעלה ברבעון הראשון ולכן מי שלא יידע להתאים את עצמו ייצא מהמשחק.

אז מה עושים?
מוצרי פרונט?
נתינת ערך?
מדריכים חינמיים?
לאנשים נמאס מידע וטיפים הם רוצים פרקטיקה ליווי ותוצאות
במקום למכור מוצר פרונט פשוט תמכור ישר את הסטייק פרימיום עם ליווי כי מנות ראשונות אף אחד לא קונה
איך משווקים פרימיום?

קודם כל מיתוג ושיום חזק .
היום בעידן ה-ai והקנאבה לייצר לוגו זה לא בעיה הבעיה שהלוגו והמיתוג לרוב לא נעשים תוך כדי חשיבה שיווקית ואז מה שקורה זה שאתם מוכרים ביוקר והמותג שלכם נראה זול..
וזה לא עובר בתת מודע של הלקוח
תשקיעו במיתוג איכותי
בברושרים ובדברים פייזים.

איך מוכרים פרימיום?
אלא אם כן אתה מותג מאוד חזק וגם אז
עדיף למכור בזום או פגישה פרונטלית
אנשים קונים מאנשים ואם לא ייראו אתכם פנים מול פנים יהיה להם קשה מאוד לסמוך עליכם
אני ממליץ תכינו מצגת עם מחקר מעמיק על הלקוח קצה
שמותאמת אישית אליו
ואז תמכרו
ב-2024 פלאפון אאוט
זום ופגישות אין
ואם אתם עסק פיזי תביאו אותם להתנסות במקום סטודיו או קלניקה תביאו אותם להרגיש את המקום זה יגדיל את ההמרה פי כמה וכמה
שיווק 360

אני מאמין שצריך לשווק בכמה וכמה ערוצים ופלטפורומות כדי להגדיל את שטח הפנים של נקודת החיכוך של הלקוח עם התוכן שלכם
ברגע שיש הרבה מאוד חיכוך
התת מודע של הלקוח יגרום לו להכיר אתכם יותר מהמתחרים כי אתם עוטפים אותו מכל הזוויות ואנשים קונים מknow like trust ואם הם מכירים אתכם ומחבבים את התוכן אין סיבה שהם לא יסמכו עליכם ולבסוף גם יומרו

 

 

 

שתף את הבלוג

עוד מהבלוג:

המדריך השלם ליצירת סרטונים שיווקיים לטיקטוק

בעידן הדיגיטלי הנוכחי, טיקטוק הפכה לפלטפורמה מובילה בתחום המדיה החברתית, המספקת הזדמנויות רבות למותגים ועסקים לקדם את מוצריהם ושירותיהם. יצירת סרטונים שיווקיים לטיקטוק יכולה להיות

אנחנו לא עוד חברת שיווק אנחנו אומנים בלייצר מותג

פגישת ייעוץ

ללא עלות

בוא נבין איך המתחרים שלך מפרסמים

ואיך אפשר לעקוף אותם

דילוג לתוכן